کاربرد پرچم تشریفات و نحوه تعیین قیمت آن
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پرچم تشریفات

پرچم تشریفات که به‌ آن پرچم ایستاده هم گفته می‌شود. یک پرچم زینتی و تجملاتی نسبتا" بزرگی است که به عنوان یکی از ابزارهای مهم و کاربردی تبلیغاتی مطرح است . این نوع پرچم‌‌ها به علت اینکه از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار می‌باشند توانایی انتقال هرگونه  موضوع تبلیغی را به بیننده از طریق نگاه بصری  دارا می باشند. مدیران و مسئولین شرکت‌ها برای نمایش و شناخت  برند و لوگوی شرکت خود به طور حتم از پرچم تشریفات در دفتر، محل کار و محل برگزاری جلسات، استفاده می‌نمایند. پرچم‌های تشریفاتی که توسط شرکت تبلیغاتی نشانه ساز ساخته می‌شوند، از4 قسمت و رکن اصلی تشکیل شده‌اند که عبارتند از: پایه پرچم، پارچه پرچم،ریشه پرچم و چاپ روی پرچم که در ادامه به اختصار در مورد هریک از آنها مطالبی را ارائه خواهیم داد.

کاربرد

 پرچم تشریفات یکی از انواع پرچم‌های تبلیغاتی است.  این نوع از پرچم‌های تبلیغاتی به عنوان رسمی‌ترین نوع پرچم‌ها شناخته می‌شوند. پرچم‌ها‌ تشریفات دارای کاربرد فراوانی هستند و روز بروز مشتریانی که متقاضی استفاده از این نوع پرچم‌ها می‌باشند در حال افزایش می‌باشند. از جمله مواردی که این پرچم مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان به: مراسم‌های تشریفاتی و رسمی، در سالن‌های همایش، محل برگزاری کنفرانس‌های داخلی و بین المللی، غرفه‌های نمایشگاهی، مناسبت‌های مذهبی، اجتماعات، اتاق‌های مدیریت، لابی‌های هتل‌ها و غیره  اشاره نمود. 

قیمت

تعیین قیمت ساخت پرچم‌ تشریفات تابع عوامل متعددی می‌باشد که به صورت مستقیم برروی آن تاثیر می‌گذارند. این عوامل شامل جنس و نوع پایه ، پارچه، ریشه، دوخت، چاپ برروی پرچم و تعداد  سفارش می‌باشد.

در این دورانی که اقتصاد کشور دست خوش تغییر و تحول می‌باشد  قیمت اجناس و کالاها دائما" در حال تغییر می‌باشند و در این دایره تغییرات اقلام تبلیغاتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند، لذا علاوه بر موارد گفته شده زمان سفارش ساخت پرچم تشریفات هم بسیار مهم می‌باشد. 





:: برچسب‌ها: ساخت پرچم، سفارش پرچم، قیمت پرچم ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: